duminică, 10 iulie 2011

Profii de generala

Da...Ce pot sa spun....
Prima zi de generala nu a fost cum ma asteptam....Da...ma rog...colegi noi,agitatie....
Insa m-a uimit faptul ca l-a inceputul anului scolar am fost doar 10 copii din 25 cati suntem noi....Ne-am cunoscut diriga.O femeie de vreo 45 ani, destul de inaltuta,bruneta si foarte la moda.
Apoi am avut geogra.Pe us clasei a intrat o profa tafnoasa,cu parul intotdeauna prins in coc,de vreo 45 ani si imbracata cu haine de pe vremea strabunicii mele.
Profa de mate e foarte de treaba,profa de romana un pic cam tafnoasa dar merge.....
                                                         Asa sunt profii mei !
Scuze dar acu nu prea am chef de scris ca ma maraiee sormea!
Pa!Va pup pe toti!

Un comentariu:

  1. :))
    Si inca cate vei mai patimi de la scoala.
    Scrie despre vacanta, lasa scoala acum, scrie tot felul de lucruri pe care nu le intelegi, care te enerveaza sau care iti plac. Bucura-te ca esti libera, o sa ai timp de profi multi ani de acum incolo.
    :)

    RăspundețiȘtergere